Easy forex trading begränsad cypern vägarna


Online Forex och CFD Trading Risk Warning: Valutaväxlingsavtal, Options och CFD (OTC Trading) är levererade produkter som medför stor risk för förlust upp till ditt investerade kapital och kanske inte är lämpliga för alla. Se till att du fullt ut förstår riskerna och investerar inte pengar du inte har råd att förlora. Vänligen se vår fullständiga riskanmälan. Easy Forex Trading Ltd (CySEC ndash Licensnummer 07907). easyMarkets är ett handelsnamn för Easy Forex Trading Limited, registreringsnummer: HE203997. Denna webbplats drivs av Easy Forex Trading Limited Genom att använda easymarkets godkänner du användningen av cookies för att förbättra din upplevelse. Begränsade regioner: easyMarkets Group of Companies tillhandahåller inte tjänster för medborgare i vissa regioner, såsom USA, Israel, Iran, Syrien, Afghanistan, Myanmar, Nordkorea, Somalia, Irak, Sudan, British Columbia, Ontario och Manitoba. . Copyright av denna webbplats eller någon del av denna tillhör GP ONESTOPBROKER, om inget annat anges. Tillstånd beviljas härmed för personlig, icke-kommersiell nedladdning, utskrift, överföring och tillfällig förvaring av material på denna webbplats. All annan användning av materialen, helt eller delvis (inklusive men inte begränsad reproduktion, permanent lagring, omfördelning och införlivande i andra material eller webbsidor) är förbjudet utan skriftligt samtycke från GP ONESTOPBROKER. Varje objekt och i allmänhet kan innehållet på webbplatsen ändras, kompletteras, raderas eller uppdateras när som helst utan föregående meddelande till GP ONESTOPBROKERs absolut diskretion. Läs mer Riskvarning: Handelsinstrument innebär höga risker. Innan du börjar handla bör du vara medveten om alla risker och möjligheten att förlora ditt investerade kapital. Informationen på denna webbplats är inte nödvändigtvis i realtid eller korrekt. Read More Juridisk Ansvarsbegränsning: Onestopbrokers drivs av GP ONESTOPBROKER, ett registrerat handelsnamn till GP Global Ltd. Risk Varning: Valutaväxlingsavtal, Options och CFD (OTC Trading) är levererade produkter som medför en betydande risk för förlust upp till ditt investerade kapital och kanske inte är lämplig för alla. Se till att du fullt ut förstår riskerna och investerar inte pengar du inte har råd att förlora. Vänligen se vår fullständiga riskanmälan. Easy Forex Trading Ltd (CySEC ndash Licensnummer 07907). easyMarkets är ett handelsnamn för Easy Forex Trading Limited, registreringsnummer: HE203997. Denna webbplats drivs av Easy Forex Trading Limited Genom att använda easymarkets godkänner du användningen av cookies för att förbättra din upplevelse. Begränsade regioner: easyMarkets Group of Companies tillhandahåller inte tjänster för medborgare i vissa regioner, såsom USA, Israel, Iran, Syrien, Afghanistan, Myanmar, Nordkorea, Somalia, Irak, Sudan, British Columbia, Ontario och Manitoba. . Varför är Cyperns turism, misslyckande världsturismen den enda branschen som inte verkar ha påverkats av finanskrisen. Turistannonser till olika globala destinationer har ökat stadigt. De många positiva uttalandena från Cyperns turistorganisation (CTO) ger samma intryck för den cypriotiska turismen. Tyvärr är dessa uttalanden som brukar referera till den senaste månaden eller nästa månad vilseledande. Detta blir klart om vi tar en längre bild. Under de tio åren mellan 1990 och 2000 växte turisterna till denna ö med en sizzling 72. Sedan 2000 har den cypriotiska turismen inte växt alls. Varför är detta När turistrekommendationer till Cypern har stagnerats under de senaste 14 åren har turisterna till södra Medelhavsländerna ökat 44 mellan 2000 och 2012. Om vi ​​tittar på en något kortare tidsram är bilden ungefär densamma. Mellan 2005 och 2012, medan Cypern inte uppvisade någon tillväxt i turistrekommendationer, ökade de södra Medelhavsländerna sina turistankomster med 22. Även Grekland, med alla sina problem såg en ökning av ankomsterna på 5. Förlusten av den cypriotiska konkurrenskraften i turismen är tydlig. Den cypriotiska andelen turistattrafik till södra Medelhavsländerna har stadigt minskat, från ca 2 år 2000 till mindre än 1,5 år 2012. Att bara behålla vår tidigare 2 andel av turismen skulle ha inneburit en ökning av våra årliga ankomster med mer än en miljoner ytterligare turister senast 2012. Varför så dålig prestanda Är det vår hemsida En nanos webbplats är idag förmodligen det viktigaste marknadsföringsverktyget för att locka turister. Ta en titt på webbplatsen för Grekland Malta, Turkiet. Deras färger och bilder verkar explodera av sidan, bjuda in potentiell turist. Den officiella webbplatsen för Cyperns turistorganisation jämför inte bra. Den har sex små, ganska drabbara bilder. Den första bilden (märkta händelser) visar vad som vid första anblicken ser ut som ett suggestivt, svagt pornografiskt utspel av två dansare, en klättrar uppenbarligen på baksidan av den andra (detta är märkt Events). Under titeln Konferenser och incitament finns bilder som verkar vara en gammal tunnelbanestation med stolar. Det är faktiskt Famagusta Gate utställningscenter men fotograferas från en vinkel som ger ett förvrängt, tunnelliknande intryck. Trots Famagusta Gates historiskt intresse, skulle få hävda att denna plats är den typ av hi tech utställningscenter som letar efter en konferenslokal skulle göra sitt förstahandsval. Webbplatsen innehåller också religion och väder (blå himmel och moln) och en karta över Cypern. En av de små bilderna är faktiskt en attraktiv scen på en cypriotisk havsland men så liten att man förlorar all synlig påverkan. Om tittaren vill ta sig tid, kan bilden förstoras. Är det Cyprus Airways Deras plan under sommaren är ofta trångt och fullbokat. Cyprioter som lämnar ön för ett antal europeiska destinationer måste boka i januari och februari för flygningar i juli. Analogt är det ofta svårt för turister inte på paketresor att boka platser från europeiska destinationer till Cypern. Är det våra priser Det är ingen hemlighet att cypriotiska priser har stigit kraftigt sedan vi antog euron. När jag deltog i en akademisk konferens i Smyrna (varifrån familjen kom från) förra våren fann jag att turkiska priser var nästan hälften på Cypern. Financial Times påpekar att när det gäller priser för turister Det är ett spel som Grekland och Cypern inte kan vinna. De är fasta med en förstärkt Euro. (3 feb.14). Sedan dess har den turkiska lira fortsatt att falla, vilket ökar kalkonernas prisfördel och vår nackdel. Är det våra taxibilar Några av våra taxichaufförer är utan tvekan jordens salt, men ett fåtal kan misstas som extrafunktioner för en mafiafilm. Den sista taxi jag tog (i Nicosia) hade inte en synlig mätare som jag kunde hitta, och jag tittade. Vissa turister har klagat. Är det skandalen för skadematerialet Några 400 000 färre brittiska turister besökte Cypern under 2012 jämfört med år 2000. Det står för en stor del (men inte alla) av nedgången i vår turism. Mellan dessa år blev skandalen av brittiska hemköpare som påstås fuskade ut av sina (fullt betalda) cypriotiska hem på grund av problem med titelfärdigheter blivande nyhetssidor i de brittiska medierna. Frågan har väckts mer än en gång i det brittiska parlamentet på ett sätt som inte kunde ha fått många vänner för detta land. Oavsett orsaken är det klart att sakerna har förändrats. Det första steget att lösa ett problem är att inse att det finns ett problem. Den stadiga frigivningen av optimistiska uttalanden som härrör från CTO ger det (falska) intrycket av en hälsosam och växande turist sektor. Nästa kommer varför. Varför faller vi bakom i en bransch som växer i övriga världen Bara när vi har tagit problem att identifiera källorna till vår turiststagnation kan vi börja göra något åt ​​det. Tyvärr verkar det inte som att CTO har nått ens det första steget. Kanske anser den sin egen publicitet. James (Jim) Leontiades är för närvarande akademisk dekan på Cyperns institut för internationell förvaltning. Hans affärserfarenhet omfattar flera år i Planning Department of General Motors Overseas Operations samt positioner med konsultfirmor i London och New York. Han gick sedan till fakulteten för Wharton School of Finance som biträdande professor i International Business. Han lämnade Wharton för att ansluta sig till Manchester Business School, så småningom som tjänsteman vid MBA. Han var också en professor och fakultetsmedlem i European Institute for Advanced Studies in Management. Han har utbildat sig på många executiveprogram på Manchester Business School samt andra institutioner i Sverige, Finland, Belgien, Spanien, Grekland. Även grundande president för European International Business Academy (ledande europeisk akademisk förening för internationell företagsforskning). Indiana University 8211 B. A. M. A. London School of Economics Ph. D. Upphovsrätten till denna webbplats eller någon del av denna hör till GP ONESTOPBROKER, om inget annat anges. Tillstånd beviljas härmed för personlig, icke-kommersiell nedladdning, utskrift, överföring och tillfällig förvaring av material på denna webbplats. All annan användning av materialen, helt eller delvis (inklusive men inte begränsad reproduktion, permanent lagring, omfördelning och införlivande i andra material eller webbsidor) är förbjudet utan skriftligt samtycke från GP ONESTOPBROKER. Varje objekt och i allmänhet kan innehållet på webbplatsen ändras, kompletteras, raderas eller uppdateras när som helst utan föregående meddelande till GP ONESTOPBROKERs absolut diskretion. Läs mer Riskvarning: Handelsinstrument innebär höga risker. Innan du börjar handla bör du vara medveten om alla risker och möjligheten att förlora ditt investerade kapital. Informationen på denna webbplats är inte nödvändigtvis i realtid eller korrekt. Läs mer Juridisk ansvarsfriskrivning: onestopbrokers drivs av GP ONESTOPBROKER, ett registrerat handelsnamn till GP Global Ltd.

Comments